fredag den 20. august 2010

10 ting om mig

Jeg blev tagge i denne leg af Lea

- Jeg har 2 års bryllupsdag idag, og hvilke fantastiske to år.

- Jeg elsker at bage, sylte, og sysle.

- Jeg følger mig kaldet til hvervet som sygeplejerske. Har ikke været en dag i tvivl om at har valgt den rigtige hylde. (Ja det lyder lidt religiøst, men sådan er det altså bare).

- Jeg elsker at give gaver.

- Jeg har lært næsten alle syslerrier af min mormor, som jeg savner hver gang jeg tager fat på noget kreativt.

- Jeg har temmelig meget rod inde i hovedet, så har det bedst når der er ryddeligt udenomkring mig.

- Jeg har været vegetar i 6 år. Men er det ikke længere.

- Jeg har næsten læst mig fra min ordblindhed.

- Jeg går meget lidt op i penge, og vil helst leve foruden.

- Jeg elsker flødeboller, og det skal være dem med mørkt overtræk, gerne fra summerbird.

Da denne leg har floreret så længe, vælger jeg ikke at tagge nogle. Men skulle der være en der ikke har leget med, har de her min opfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar