mandag den 6. september 2010

Dåbsgave

Lørdag var vi til bryllup og barnedåb. Og dåbsbarnet fik disse smukke ting i en gave.
Savlsmækken og suttesnoren har jeg fundet opskriften på her.
Jeg ville egentligt først have talt mig frem til hvordan jeg skule lave en, på en lånt smæk, men grundet tidsnød, spurgte jeg efter en opskrift i vores lokale garn og stof butik, de havde ingen og henviste til Drops, her fik jeg heller ikke noget resultat, så forsøgte på google, og sjovt nok dukker en opskrift frem ved en af de blogs jeg læser fast.

Hele gaven er kommet til at matche.
Jeg synes det er skønt at give noget jeg selv har lavet, og håber bare de blev glade for det hele.


Weekenden bød også på messe i Viborg, det er første gang vi var afsted, og jeg synes at det var en meget god og inspirerende messe.
Der var alt inden for kreativitet, også meget jeg aldrig kommer til at give mig i kast med, men også mange små inspirerende boder, og vi fik da også købt lidt med hjem. Billeder af dette, kommer når tingene bliver lavet.
Jeg skal helt sikkert afsted næste år, hvor messen ligger den 2.,3. og 4 september.

2 kommentarer:

  1. Super flot barselsgave du har fået lavet. I mit nye blad er der faktisk 2 opskrifter på hæklede smække, men denne her er rigtig flot :o)

    SvarSlet
  2. Tak Mette.
    Jeg glæder mig da bare sådan til at se det nye blad,og ikke mindst at hygge med dig.

    SvarSlet