fredag den 29. oktober 2010

Syg og klar til imorgen.

De sidste dage har været hårdt præget af sygdom, onsdag og torsdag var det både Carl og jeg, og idag fandt vi så ud af at Carl har mellemørebetændelse. Så nu giver det også meget mere mening at han kun vil sove når han har hovedet på min mave. Så kreativiteten, har været slået en del tilbage, for det er godt nok svært at strikke og hækle, når der konstant ligger en lille mand og sover på en.
Jeg har til tider nydt at min lille krudtugle har ligget stille, men hold da op hvor har det også været hårdt, at han har det så skidt.
Imorgen skal jeg væk fra alt der minder om sygdom, og til Fredericia, sammen med en veninde. Vi skal selvfølgelig til Kreative dage.
Vi har været meget i tvivle om vi skulle på tøse hygge tur til Odense, eller om vi skulle til Fredericia, men vejrudsigten har fået lov at vælge.
Jeg har den sidste uges tid kæmpet hårdt for at få strikket en vest færdig, i håb om at have afsluttet næsten alle de projekter jeg købte på messen i Viborg, men sygdom og et for mig svært mønster har gjort at jeg endnu ikke er færdig. Jeg lover billeder når jeg engang bliver færdig.
Imorgen skal vi helt sikkert forbi Tante grøns stand og have tanket op i havblik, jeg skal jo have lavet de sidste hjerter til invitationerne som skal bruges til vores "sommerfest".

4 kommentarer:

  1. Nååå, hvor kært. Sikke nogle fine hjerter - dem kunne jeg da godt ønske mig en DIY på :)

    Kh Dorte

    SvarSlet
  2. Hjerterne kan jeg det sværre ikke tage æren for, jeg har fundet opskriften på denne blog: http:// mollymy-mollymy. blogspot. com/2010/05/hklede-hjerter. html#links
    Husk at fjerne mellemrumne.
    Hun viser vidre til en vidio på YouTube, hvis det ikke kan bruges, har jeg da skrevet den ned, så du siger bare til, så kan jeg altid sende den.

    SvarSlet
  3. Hej, tak fordi du kiggede forbi min blog og for din kommentar. Jeg har faktisk siddet og lavet den dobbelt blomst efter din DIY :-) Og nu ser jeg de søde hjerter - whau... du må have en stor tålmodighed og hvor er det en god ide at lave noget håndværk og personligt til en invitation .... men så skulle der kun komme 5 til min fest:-)
    I morgen skal jeg til hæklekursus med Karen - jeg glæder mig og håber min snigende feber og snot kan manes i jorden igen,

    SvarSlet
  4. Hej Fluesvamp.
    Jeg håber din dobbeltblomst blev som den gerne skulle.
    Hjerterne findes der også en DIY til her i bloglad, men der er dersværre ikke min. Vi regner med at der kommer 90 til vores fest. Men meget mere om det senere. Hjerterne er et super projekt når man er pasagere på lange køreture. Så jeg håber på at nå mit mål.
    Et hæklekursus ved Karen er da en fantastisk ting, jeg har mødt hende to gange IRL, og hun virker som et helt fantastisk menneske. Jeg er helt sikker på at det er lige det der gør dig rask.

    SvarSlet