onsdag den 10. november 2010

Jeg en gård mig bygge vil...

Det må være Carls nye godnatsang.
Det første kreaprojekt, indkøbt på messen i Fredericia er nu færdigt. Ud af noget patchwork stof har jeg lavet sengetøj til Carl. Dynebetrækket er i allerbedste genbrugsstil, oprindeligt var det et voksen betræk, som blev syet om til junior. Og det har to børn brugt, så der var lidt slid og pletter, som oplagt er blevet karmofleret med "lapper".
Det er lidt svært at tage billeder af hele betrækket, med mit lille og ikke så gode kamera, men firkanterne fra puden går igen rundt omkring på dynebetrækket.

2 kommentarer:

  1. Hej Josefine
    Hvor er det bare blevet flot!! Er de mon hæklet sammen ;o)
    Jeg valgt den nemme løsning og købte et hvidt hovedpudebetræk i Jysk og syede firkanter på ;o)
    Det skulle jo være færdigt til børnehavestart, så han har en krammepude til middagsluren :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Ha, ha Mette de er syet sammen, mine hæklenåle holder lidt fri. Det du har gjort med krammepuden er nok det jeg har gjort med dynebetrækket. Jeg er også godt tildeles med resultatet.

    SvarSlet