onsdag den 22. juni 2011

Ved Jammer Bugten, ligger mit strikketøj begravet.

Jeg har modtaget denne fantastiske taske til mit strikketøj, og jeg er simpelthen bare så ubeskrivelig glad for den.
Jeg bestilte den for noget tid siden, for da jeg så Miss AD´s fantastiske ting, var jeg ikke i tvivl. Jeg måtte bare eje en af hendes tasker. Og en til mine kreative ting, er da helt perfekt, jeg er ikke i tvivl om at sådanne et kreativt omslag kun kan skabe endnu mere kreativitet.
Kære Anne Dorthe, jeg er vildt glad for denne taske. Du har lige ramt plet. Og du kan tro den skaber glæde.

3 kommentarer:

  1. Hallo mand! Jeg kan se Brovst - min fødeby - på tasken. Fed taske - fed idé.

    Kh Rikke

    SvarSlet
  2. Den er da bare helt vildt sej!!

    SvarSlet
  3. Hej Rikke.
    Ja det er en super ide. Hende Anne Dorthe har virkelig fundet en smart fidus her. Jeg er også bare så super glad for tasken.

    Hej Mette
    JEg er helt enig med dig, den er lige i øjet.

    SvarSlet