lørdag den 10. september 2011

Buzzador # 2

Det er altså ikke fordi min blog skal være en reklame blog, og så alligevel vil, jeg gerne lige igen reklamere for Buzzador.
Denne gang skal jeg teste Vanish. Jeg har fået 7 forskellige slags vanish, som jeg selv skal teste, og så har jeg fået 10 poser med den mest almindelige, som jeg så skal dele ud imens jeg buzzer.
Sidste gang jeg var så heldig at få lov at teste noget, var det rittersport, du kan læse lidt om de i dette indlæg.
Jeg er egentligt mere til almindelige husmorråd, end at bruge sådanne. Men nu er jeg i gang med at teste, og noget at det jeg egentlig ville smide ud fordi jeg ikke kunne få det rent, er nu blevet rigtigfint med en omgang Vanish. Foreksempel er randen rundt i vores barnevogn som var blevet noget gul af sved og andet hyggeligt, nu helt hvid igen. Så det kan da et eller andet, det der Vanish.

Det at være med i Buzzador indebære at man får tilsendt nogle ting, som man skal test, og det er helt gratis, det eneste man skal gøre er at buzze sine venner og andet godtfolk, og så skal det hele indrappoteres.
Du kan læse mere om det hele i dette indlæg. Og på denne hjemmeside. Man får point for at rekutere nye buzzer, og jo flere point man har, jo flere ting får man lov at teste. Så hvis du skulle have lyst til at blive buzzer. Så send mig meget gerne en mail, så sender jeg dig et link hvor du kan tilmælde dig.
Du kan også bare selv tilmælde dig på denne hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar