søndag den 11. januar 2015

Bluser til drengene

Op til jul fik jeg syet til den helt store guldmedalje. Det blev nogle rigtig gode bluser til begge drengene.
Her fantastiske Julius i både hjemmesyet bluse og bukser, mor er stolt, og Julius er meget glad.

 
Stoffet er købt i Stof og Stil, der er bare sådan et lille stykke, hvor jeg har sået plads til dette forstykke og til en lille smal stribe på en anden bluse.






Dette fantastiske stof er fra Stofgaragen. På 0,5 meter har jeg fået til to bluser, og et par bokser shorts.
Som i kan se, har jeg eksperimenteret lidt med at bruge maskinens funktion til at sy størrelser i tøjet, men det er jeg nu ikke helt tilfreds med. Jeg arbejder lidt vider med det, ellers må jeg jo bestille nogle størrelses mærker, for Anders (min mand) er ved at være meget træt af at gætte på hvis der er hvis tøj, når han ligger tøj sammen.


Dette er også stof fra Stofgaragen, jeg har igen brugt 0,5 meter, her har jeg fået til denne bluse og til et par bokser shorts.
Af de tre størrelses nemmere jeg har indsyet her, er jeg mest tilfreds med dette resultat, men jeg tror nu stadig det ender med køb af størrelses mærker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar