torsdag den 23. juli 2015

Sy sy sy

Igen har jeg lavet lidt undertøj til drengene. Jeg synes det er en kæmpe tilfrisstilelse at se dem gå i det tøj jeg har lavet til dem. Og her er nu tale om fra yderst til inderst.
Carl er inde i en periode hvor alt militær er mega sejt, derfor skulle dette sæt jo laves.
Jeg er helt vild med at jeg også kunne få elastik i milli look. Og det bedste ved det hele er at det er et af hans yndingssæt.

Julius har fået to par, der er lavet af udelukkende rester. Endnu engang virkelig dejligt at få lavet noget af selv de mindste rester.
Disse er til Carl, også lavet af rester, disse er af resterne fra den kjole jeg lavede HER.
Et par super skønne bukser, synes jeg selv, men i må detsvære vente med at se dem på en model, da første valg pure nægter at prøve dem, så de venter til lillebror kan passe dem.
Bagsiden, og jeg er temmelig tilfreds, hvis jeg selv skal sige det, da det har fået nogle ret prof f afslutninger, som desværre ikke er helt til at se på billedet.
Sidst men ikke mindst dette yber skønne forklæde til min lille yndlings låne Ida. Hun ønskede sig et forklæde med prinsesser, og vi ledte en del efter et på Tenerife, da vi var der i vinters, og samtidig besluttede jeg mig for at sådanne et måtte jeg jo kunne sy.

4 kommentarer:

  1. Flotte ting du har fået syet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, sikke da et skønt blognavn.

      Slet
  2. Hvor er de bare fine alle de ting, du selv har lavet :-) Forstår godt at det giver glæde med hjemmelavet tøj fra inderst til yderst :-) Hvilket mønster har du brugt til undertøjssættet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilly
      Boxershortsne har jeg lavet efter dette mønster, ( https://hverdagenpaavrangen.wordpress.com/2014/08/22/drenge-boxershorts-monster/ ) dog forlænget lidt, og undertrøjen er lavet ud fra en af Carls gamle, jeg har klippet op.
      Men Mini krea er jo lige kommet med mønster på undertøj til både drenge og piger, måske det var noget?

      Slet