torsdag den 23. juni 2016

Batman

Min bror er ikke en der normalt ønsker hjemmelavede ting, hverken til ham selv, ellers hans søn, så da denne bestilling kom, måtte jeg straks igang.
En kappe til en gymnastik opvisning hvor  de skulle være superhelte.
Da min lille nevø kun er 2 år, var jeg lidt bange for det, der med at skulle have noget om halsen, derfor gav min sylære Lone, som jeg går fast ved hver anden torsdag i Stof og Sy, mig ideen til at sætte kappen fast på en billig bluse. 
Jeg har også sat velkro på et elastik, sådan så der er flere muligheder, hvis lillemanden skulle vokse ud af blusen.

Og hvad er mere oplagt end også at lave et batman kryds og bolle spil.
Ja jeg er sku temmelig stolt, og så er mine drenge også helt med på at spille.

1 kommentar:

  1. If you're trying hard to lose kilograms then you absolutely need to try this totally brand new custom keto meal plan.

    To create this service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are effective, convenient, cost-efficient, and fun.

    From their grand opening in 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their body and well-being with the benefits a certified keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto meal plan.

    SvarSlet