onsdag den 14. juli 2010

Festival og Ferie


Der sker ikke så meget på min blog, da jeg er gået i Festival mode.
Jeg er hjælper på Danmarks Smukkeste Festival, og der er nok at se til.
Det er et vildt spænende, men også hårdt projekt, hvert år at være med til at bygge festivallen op. Det er sjovt hver dag at se forandringerne i skoven, for tilsidst at se over 40.000 mennesker komme ind og holde en fed fest.
I år har det været noget ganske særligt, da selve festivallen endeligt ikke siger mig så meget (vil hellere være sammen med Carl), men alligevel er det sjovt at være med til at trylle festivallen frem.

Næste uge står på ferie og afslapning i sommerhus.
Jeg har så småt været igang med at pakke de kreating jeg skal have med.
Jeg har tænkt mig at det skal resultere i endnu flere bolde, og nogle dyr. Vi får se hvad det bliver til.
Jeg er også i fuld gang med en DIY, som i godt kan glæde jer til.
Håber i nyder sommeren og varmen derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar