torsdag den 11. august 2011

Nu nærmer tiden sig.

Hvor vi igen skal sige JA!
Vi for snart 3 år siden borgerligt viet, og lige om lidt skal vi sige JA i kirken, og holde den store fest, som også er omtalt her, og her.
I får derforlige lidt billede spam af fra min Polterabend.





Jeg blev såååå overrasket.
Et skål med min familie, jeg blevkørt afsted.
Lerduge skydning, det var vildt sjovt.
Og café hygge, lige i min ånd.
Der var selvfølgelig meget mere, men jeg har ikke flere billeder end disse.
Det var bare en helt fantastisk dag, og nu ser jeg virkelig frem til den "Store dag".

3 kommentarer:

  1. Hej Josefine.

    Neeeej skal i kirkelig velsignes ??? Jeg har simpelthen blogget aaaalt for lidt se sidste par måneder, for det gået min næse fuldstændig forbi..... Jeg håber I får en helt igennem fantastisk dag, ser ud til I har ladet godt op til din polterabend :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Jeg håber virkelig for dig/jer at i får en fantastisk dag, et stort tillykke skal det lyde her fra.

    SvarSlet
  3. Hej Anette.
    Ja det skal vi, og det bliver simpelthen bare så fantastisk en dag.
    Polterabnen varhelt forrygende, og lige i min ånd.
    Jeg kender godt det at man ikke får blogget formeget. Men vi skal nok komme efter det i vintermåenderne.

    Naninja, det kan kun blive en fantastisk dag, med alle vores gode venner og familie.

    SvarSlet