søndag den 29. juli 2012

Kapløb med terminen...

Jeg har som de fleste der læser med ved, termin lige om lidt, og er derfor også færdig med det væsenlige til baby, og dette har jeg så belønnet med en ny symaskine, og hvilken en...
Jeg er gået fra en billig måske kvikly arve maskine, til en super top moderne Pfaff, som jeg fik et rigtig godt tilbud på her.
Så nu har jeg optaget min gamle interesse ved symaskinen. Og der er jo verdener til forskel, fra at jeg kun sydede når jeg var nødt til det, til nu har sy bare fordi jeg har lyst til det.
Jeg er kommet godt igang, og glæder mig til at vise jer mere herom senere, men det sidste jeg har syet ligger i vaskemaskinen, så i må lige vente til senere indlæg, men at se hvad jeg allerrede har fået igennem maskinen.

8 kommentarer:

  1. kender fornemmelsen, købte selv "lillesøsteren" til din i maj, hvilken skønhed.
    Glæder mig til at se hvad du har fået lavet:-)
    Tillykke med den

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle
      Jeg skulle egentligt også bare have haft lillesøsteren, men det var bud, og så kostede de det samme, og så valgte eg self. denne model.

      Slet
  2. Stort tillykke. Jeg købte min overlocker samme sted, de er altid så søde til at hjælpe. Hvad hedder modellen af symaskinen? Drømmer nemlig lidt om at udskifte MIN kvickly-singer på et tidspunkt... den er ved at være godt brugt og driller lidt rigeligt...
    Kh Pernille - og pøj pøj når terminen kommer.

    SvarSlet
  3. Hej Pernille
    Jeg er stolt over at bo i en by med så god en Krea butik, der er altid vildt god hjælp at hente.
    Dette er en Pfaff Ambition 1.5, jeg skulle egentligt bare have købt 1.0 men der var bud, på sy.dk som stof og sy også er en del af, så fik dette vidunder til samme pris.
    Tilbudet er detsværre forbi, men maskinen er fantastisk.
    Lene der ejer butikken er vildt sød til at vejlede i hvilken maskine du skal have, og du får lov at prøve en masse forskellige.
    Kan klart anbefale at handle der, da der altid er super service.

    SvarSlet
  4. Tusind tak for opskriften på futter, - har lige modtaget den idag. - Kan se du bor i min "gamle" by

    SvarSlet
  5. Det er en dejlig by, godt du har modtaget opskriften, beklager ventetiden, men skulle lige have den forbi en kopimaskine.

    SvarSlet