mandag den 8. oktober 2012

100% Hjemmelavet

Jeg har endelig fået billede at modellen i nogle af mine barselssysler.
Julius og alt hans tøj på dette billede er helt hjemmelavet, og jeg er så stolt!


Vesten fra dette indlæg.
Fakta:Garn: Karri gul bomuldsgarn, fra stof og stil.
Garnforbrug: 51 g
Strikkepinde: Jumperp nr. 2,5
Størrelse: Strikket i str. 6 måneder
Opskrift: Fra min mors gemmer. Men jeg ved at den findes mange steder rundt i blogland bland andet her.
Sværhedsgrad: Der kan vist ikke strikkes nemmere.
 
Bodystocking fra dette indlæg og Bukser fra dette indlæg, Futter fra dette indlæg.

15 kommentarer:

  1. Ej han er smækker lækker, fine ting du har lavet!

    SvarSlet
  2. Lækker model i lækre sager! :-)
    Han ser ud til at være en lang gut, ham Julius. Er det ikke vildt så hurtigt det går?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Karina, det går alt for stærkt. Han er ikke så lang som han ser ud. Han er bare ikke blevet så tyk endnu.

      Slet
  3. Flot tøj og lækker model

    SvarSlet
  4. Tak skal i have, jeg synes også han er ganske lækker.

    SvarSlet
  5. Hvor imponerende, du har da rigtig fået gang i symaskinen :-) Gid det var mig :-) Og hvor er han bare for kær :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine
      Ja jeg fik godt gang i maskinen, inden jeg fødte, og ni har den holdt stille siden. Men håber på snart at komme til den igen, har mange planer:-)

      Slet
  6. Hvor er han fin og lækker! Og du har da bare at være stolt, det er SÅ skønt med hjemmesyet tøj - især når det er SÅ fint og passer perfekt :-) Bedste tanker herfra*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød. Jeg er også meget stolt. Det er også kun tiden der gør at jeg køber tøj, ellers syede jeg meget mere til dem, men måske jeg får mere tid, som om:-)

      Slet
  7. Han var bare SÅ fin.
    Knus fa Helle

    SvarSlet
  8. Hvor er han dejlig, Josefine! Sikke en tilfredsstillelse det er at kunne lave tøj til sine unger! Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte
      Jeg er glad ogcstolt hver gang jeg ser på mine drenge.
      Og stoltheden bliver kun endnu højre når de har noget hjemmelavet på.

      Slet