mandag den 8. april 2013

Bytte, bytte

Pia med bloggen Mum 2 2 boys, havde fået godt gang i hendes nyindkøbte overlokker, og efter at jeg havde set hende spytte, den ene fede bluse ud af maskinen, efter den anden. Var jeg nødt til at forså en byttehandel.
Jeg har byttet med Pia en gang før, sjovt nok også i påsken, og kommer nok til at gøre det igen. Denne gang skulle hun bare have sendt en bluse til hver af mine drenge, men noget må have taget overhånd, eller nærmere overlokkeren har virkelig et tag i Pia, så det blev til alt dette til mine drenge.


Jeg modtogpakkerne i Påsken, men grundet ombygning og andet rod, som jeg blandt andet  har beskrevet her, så bliver det først til indlæg nu.

Lige som sidst hvor jeg byttede med Pia, var der også en lille ting med til mig. Tak søde Pia.

Jeg har lovet Pia en hæklede pude, eller forsiden til en, som næsten er færdig, så det må der komme indlæg om senere.

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig byttehandel :-) Det er altså fedt med alle de fine byttehandler i blogland! Sender dig en mail lidt senere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil glæde mig til at få en mail fra dig. Og ja denne byttehandel og mange andre er fantastiske. Jeg skal helt sikkert bytte med Pia igen.

      Slet
  2. Nøj hvor lækkert! Sådan en dejlig pige er god at kende ..

    SvarSlet