onsdag den 3. juli 2013

Utroskab

Lige som så mange andre er jeg min blog lidt utro, i denne Insta tid.
Jeg har haft travlt med mit nye arbejde, og derfor har overskuddet været brugt andre steder. Det lidt kreative der sker bliver ofte vist på Instagram, så derfor er det ikke blevet til meget her.
Jeg har bestemt mig for at bloggen SKAL forblive, det bliver bare ikke med så mange indlæg, men jeg er her stadig. Og om ikke andet, elsker jeg min lille lok bog over hvad jeg får kreeret.
I får lige et bille af endnu et par sprutter.

Og så er der blevet lavet en masse svampe til gavekassen.

4 kommentarer:

  1. Ja, det blir vanskeligere å få tid til blogging her og, og lengre mellom innleggene.
    Herlige blekkspruter og sopper:)

    SvarSlet
  2. Man skal altså også huske at holde fri nu da det endelig er sommer :)

    SvarSlet
  3. Hej Josefine
    Hvor er de svampenøgleringe bare fine. Får da helt lyst til at hækle et par stykker til gaver også. Det er jo en fin måde at bruge rester på.
    Har du en opskrift på dem?
    Og bliv endelig ved med at blogge - jeg nyder at læse med hos dig.
    Har du set mine mails? Jeg har sendt dig et par stykker, men du har ikke svaret, men måske du holder ferie?
    Hilsen Dorte

    SvarSlet
  4. Sikke en fin blog du har. Jeg har lige fået tilmeldt mig som fast læser, så jeg ikke går glip af mere fra din blog.
    kh Sine

    SvarSlet