mandag den 12. november 2012

Nye udgaver

En mor fra min mødregruppe ville så gerne have en suttesnor med navn, til hendes datter, og det måtte jeg jo forsøge at lave.
Først var jeg ude i en hæklede version, men da jeg ikke har tid til at brodere i hånden, grundet min mission hjemmelavede julegaver, forsøgte jeg mig med maskinbroderi på en hæklet snor, og det var ikke nogen succes, men nu har jeg fundet en ny version, som jeg er meget tilfreds med. Jeg synes at de bliver temmelig gode med stof og maskin broderi, ja er det ikke vildt hvad min "nye" maskine kan.

Ja det er lidt mærkeligt, men der er en baby der hedderdet samme som mig, i min mødregruppe. Smukt navn!

Og jeg lover ikke at det er den sidste sutenor i kommer til at se.

4 kommentarer:

  1. Aj, hvor smart med navnet broderet på. Det ser proff ud :-) stjerneklemmen er da lige prikken over i'et!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte
      Og ja stjerner er helt fantastiske. De er købt på trendsale;-)

      Slet
  2. Hey jo det er jo min niece Josefine som har denne fine suttesnor.

    SvarSlet
  3. Hey jo det er jo min niece Josefine som har denne fine suttesnor.

    SvarSlet