fredag den 9. november 2012

Uglepynt

Jeg så disse fantastiske Ugler hos Halager



Og du det bedste er at man kan printe dem ganske gratis her fra.
Det gør da lige værtinde gaverne en tand sjovere.
I mine poser er saltede mandler, jeg selv har lavet.  De er så lækre og vildt hurtige at lave.
Jeg har fået opskriften af Mette, men kan ikke finde den på hendes blog, så i får den lige her.

Saltede Mandler:

2 spk. salt
2 dl kogende vandt
200 g mandler

Opløs salten i det kogte vand. hæld mandlerne i og lad dem trække i 20 min.
Hæld vandet fra og bred dem ud på en bageplade. Bad dem i 20 min. på 150 grader, og vula så har du en lækker snak, og værtindegave.

2 kommentarer:

  1. Jamen Josefine, de er jo så geniale:-)
    SUPER som værtindegave i december også:-)
    Tak fordi du deler!

    SvarSlet
  2. De er fantastiske, og jeg synes jo at blogland er lig med at dele gode ting;-)

    SvarSlet