torsdag den 19. februar 2015

Puder

I julegave lavede jeg denne pude til drengenes kusine.

Den er lavet i strømpegarn fra Kvickly. Dette er godkendt af min svigermor, der ikke kan tåle noget der kradser. Jeg synes der er temmelig god holbarhed i garnet.
Hæklet rundt som jeg har gjort på tidligere lignede puder ex disse
Jeg elsker udtrykket i de runde dot puder, og jeg har til endnu en pude på lager, så en med Karry gul er på vej!

Af garnresterne har jeg lavet denne pude hakkede pude. Nu har jeg heldigvis ikke mere af denne slags garn. Hvilket passer perfekt til at jeg er i fuld gang med at nedbringe mit lager. Puden er give til samme modtager, og som den anden blev den heldigvis modtaget med rigtig stor glæde. 

4 kommentarer:

  1. Endnu engang har du lavet nogle fantastisk flotte puder. Sådan en rund pude har længe stået på min to-do liste, men er mange gange blevet overhalet af andre projekter. Må vist hellere snart gøre alvor af drømmene og sætte mig ned og fået lavet en.
    MVH Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Rikke. Det går vildt hurtigt, ja altså i starten. 😂 jeg er efterhånden ved at have lavet et par stykker. Og sjovt nok så har jeg gang i endnu en.

      Slet
  2. Hvor er den en skøn rund pude :-) Jeg glæder mig til at se den karry gule udgave! Og den hakkede er også for lækker! Jeg er vild med den struktur hakning giver. Jeg har lige købt en bog af Sys Fredens med opskrifter på mange forskellige hakkemønstre. Så fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord, jeg er også rigtig glad for resultatet. Endnu bedre så var modtageren også rigtig glad for dem, så dejligt når man kan skabe glæde.
      Rigtig god hakke lyst, jeg skal også engang ud i lidt flere forskellige teknikker, men den tid, den tid.

      Slet