fredag den 16. maj 2014

En hel dag med pedalen i bund

I lørdags havde jeg en hel dag i selvskab med skønne Mette.
Vi syede hele dagen, kun afbrudt af to måltider og et besøg ved vores lokale stof og garn puscher
Jeg fik lavet to puder som i å se en anden dag, da jeg stadig mangler en inder pude, og så alt det fine under:
Gaver til vores venners tvillinger
Bukser til Carl, som han så ikke vil gå i, her set forfra
Set bag fra
Og jeg bliver ved med at forsøge at få ham i dem. 
Og en skøn bluse til Julius, mit første forsøg med raglan. Og den sidder perfekt, jeger så yber stolt. 

9 kommentarer:

  1. Sejt børnetøj..... Du er godt nok god til "det der syeri"..... Og kan man så hygge samtidigt, så er det da win-win....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge
      Det var helt klart en win, win rigtig god dag, og super fine produkter.

      Slet
  2. Dejlige ting du har lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK, og da varmer da virkelig når det kommer fra en sy mester som dig!

      Slet
  3. Det er da ellers nogle super fine bukser, så ja du må bare fortsætte i forsøget på at få ham til at bruge dem :-) Kan rigtig godt lide detaljen med stjernen bagpå :-) Fin tvillingetøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for al rosen, og ingen tvivl om at jeg nok skal forsætte forsøget med at få ham i bukserne. Han er bare en stædig lille bandit, men heldigvis er jeg lige så stædig.

      Slet
  4. Der er ikke noget sim en hel dag med fordybelse i syningen i en masse tøsehygge :-) Det er nogle rigtig lækre ting du har lavet. Tillykke med raglan'en. De er også et hit herhjemme og ret nemme at lave :-)
    God weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt sikker på at det på ingen måder bliver den sidste dag vi skal have med tid til kun at sy og sy.
      Ja raglan er også skønt at så.

      Slet