mandag den 17. november 2014

kjole til mig

Det er så vildt, jeg har for første gang syet til mig selv.
Jeg har fuldt et mønster fra Alt om håndarbejde 9/2014 men har virkelig været nød til at tilrette en del. På billedet ser det ud som om at indsnittet vedbrystet er skævt, det er det altså ikke.
Resultatet er blevet ganske godt, men jeg vil vildt gerne finde et mønster der bare lige er mig. Jeg arbejder vire på denne sag.

Efter at have gået med den et par gange, blev jeg aldrig helt tilfreds med halsen. Derfor er denne nu lavet om til dette vildt smukke resultat.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den flot :-)
    Kh Judith

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg er også blevet virkelig glad for den.

      Slet
  2. Den er lækker. Lige mine (kedelige?) farver :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi, hi Linette
      Jeg er også temmelig vild med de farver, overvejede faktisk at sætte en hæklede pink sløjfe på, men kunne ikke helt se hvor den skulle passe.

      Slet
  3. Sikke en fin kjole - den passer til alt!

    SvarSlet