søndag den 23. maj 2010

Blogleg

Jeg har fået bloglegsstafetten fra Mette, så nu kan i lige få et lille indblik i min dag i dag:

Morgenens nedtur:

Ingen... Synes absolut kun morgnen startede helt perfekt.

Udenfor mit vindue:

Står Carl og sover, og fuglene pipper helt vildt, og solen er begyndt at komme ordentligt frem.

I mit fjernsyn kører:

Absolut ingenting… og tror også det er ved at være 3-4 dage siden det har været tændt. For efter jeg er begyndt at blogge, og vise min kreativitet frem, har jeg slet ikke tid til at se fjernsyn.

Jeg vil til at høre:
Lidt Rasmus Nøhr, for det bliver jeg bare så glad af.

Mit tøj er:

En rigtig dejlig sommer kjole jeg købte igår... (Kom til at bruge lidt mange penge på to kjoler, men det er altså svært at lade være når vejret var så godt, og kjolerne så fine).

Idag skal jeg nå:

Jeg skal have ordnet noget vasketøj, køre en huslig tur med støvsugeren, og så vil jeg så gerne igang med at hækle den is, som jeg har købt opskriften til af Laura.

Men jeg vil hellere:

Bare nøjes med at hækle, eller måske sy lidt på mit patchwork tæppe.

I vindueskarmen:

Står massa af dejlige blomster og en gris lavet af kongeligt porcelæn, ja man bor jo på en grissegård, og det er Anderses arvestykke.

Weekenden skal gå med:

Denne er snart ovre, men resten af den skal gå med at være kreativ. For næste weekend består af en 30 års fødselsdag fredag, og et bryllup lørdag på samsø.

Morgenens optur:

At jeg for anden morgen i træk vågnede med meget spændte bryster fordi jeg ikke har skulle amme. Og ja så lå Carl jo bare lige så stille og legede med sine tær, (tør ikke tro på det endnu, man håber på at Carl er ved at kunne sove igennem)

Dette billede har I aldrig set:

Carl og vores hund som man næsten altid ser dem.
Jeg er bare så glad for hvor godt vores hund tager det at have fået en lille konkurrent, og jeg er ikke i tvivl om at de nok skal få enormt glæde af hinanden.


Jeg tagger Fru Birk til at deltage i denne blogleg. Håber du har lyst til at lege med :)

2 kommentarer:

  1. Hej Josefine!
    Sikke et fint billede og fedt at høre at Carl har har sovet igennem 2 nætter, jeg krydser fingre for i nat!! Og så glææder jeg mig til at se kjolerne :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette, da det er bare dejligt, nu har han gjort det 3 dage i træk... Vi skrives ved.

    SvarSlet