tirsdag den 25. maj 2010

Indholdet i gaven

Fru Birk var den heldige deltager og modtager i min gaveleg.
Hun har med posten modtaget
denne fine "pung" som kan bruges til hæklenåle og andet godt.
Og selvfølgelig en masse hæklede køleskabsmagneter

Pungen har jeg kopierer fra Mette som var så venlig at låne mig den, til kopiering Hun har lavet så mange fine detaljer jeg slet ikke selv ville have kunne finde på. Og jeg synes bare Idéen var så god at jeg selv måtte eje en. Og da jeg så læste at Fru Birk var igang med at hækle, tænkte jeg at hun også måtte have en.
Uglestoffet skulle ellers have været brugt til stofkurve, men jeg håber at Fru Birk bliver glad for denne.
Idéerne til magneterne kom efter en del bloglæsning, men jeg tænkte efter at have set Frøken Fiils lakridskonfekt, at det måtte være noget af det der skulle indgå i min gaveleg.
En deltager i min leg betyder bare heldig, for så modtager man meget.

5 kommentarer:

  1. ja 1000 tak for den super flotte gave - "pungen" er taget i brug:-)) kan kun sige at der er synd for alle dem der ikke var så heldige!

    SvarSlet
  2. Hej Josefine. Faldt over din blog via Mettes blog og synes den ser rigtig fin og inspirerende ud. Tror sørme jeg bliver hængende:) Glæder mig til at følge med her på bloggen!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hej Malene
    Og velkommen her. Tak for de fine ord

    SvarSlet
  4. Skønne skønne køleskabsmagneter, de er virkelig søde.

    SvarSlet
  5. Tak for de fine ord, det er efterhånden ved at være meget længe siden jeg har lavet dem, måske jeg skulle prøve at lave nogle igen.

    SvarSlet