mandag den 10. maj 2010

Giveaway

Nu er det vist min tur til at starte en gavevandring.

Dette er elementer i det der vil indgå, i den gave du får fra mig. Hæklenåles blive brugt til at lave noget til dit køleskab, og stoffet forbliver en overraskelse helt indtil du modtager post:-)
Skulle du have lyst til at deltage så meld dig endelig.
Reglerne har jeg tilladt mig, at tyv stjæle fra Mette, de er måske lidt anderledes end i nogen af de andre gavevandringer. Men jeg synes virkelig om Idéen, så derfor prøver jeg med denne gaveleg.
Når du har modtaget en pakke fra mig, viser du den på din blog og sender en pakke tilbage til mig og til 2 andre der melder sig. På den måde sender man 3 pakker og får 3 pakker, og man har mulighed for at glæde den som man selv har fået en pakke fra.

Tilbage er det kun at ønske en rigtig god dag til alle jer derude i blogland.

2 kommentarer:

  1. jammen jeg er da med..... går lige i tænkebox...

    SvarSlet
  2. Super Fru Birk, du sender mig bare din ardresse, og så sender jeg dig en dejlig pakke, når jeg lige har hæklet færdig.
    josefinehsolgaard@gmail.com

    SvarSlet