mandag den 12. september 2011

Jeg hækler dyr



En veninde skal have en barselsgave og derfor hækler jeg dyr efter Maja Hansens opskrifter, de er alle fra hendes bog, "Hæklede dyr", fra forlaget Klemetis.
Jeg mangler lige et par dyr, og så skal det blive til en rigtig fin barnevognsrangle, eller en uro.
Der er lavet lidt tilføjelser til hendes opskrifter, for Maja bruger filt i bogen, og det synes jeg ikke lige passer til en baby, da jeg er bande for at baby kommer til at spise dem. Derfor er øjne og girafpletter også hæklet.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine!!
    Jeg hækler også det hele og bruger ikke filt. Jeg syntes det er pænere når det hele er hæklet.

    Det er en rigtig fin barselgave♥

    SvarSlet
  2. Hej Henritte
    Tak for den søde hilsen, de er jo nogle overkommeligt små hæklerier, og så elsker jeg bare at give personlige gaver.
    Josefine

    SvarSlet
  3. Ja, bliver lige nødt til at kommentere. Sikke da en fantastisk gave!!! Hvor er de bare SØDE!!!!

    SvarSlet
  4. Overkommelig og overkommelig, det er måske så meget sagt ;o) Synes de ser lidt svære ud med alle de små prikker og dimser og dutter, men FANTASTISKE er de!!!!

    SvarSlet
  5. Hej Søs Roed
    Tak, jeg håber også at den kommertil at falde i godjord. JEg er selv helt tosset med dyrene.

    Hej Mette
    Der er jo bare vildt meget monteringsarbejde, men det er det hele vær.
    Og jeg tror ikke det er mere nørklet end at hækle søm, Hi,hi
    Og ja de er lige så fantastiske, som dit hæklede søm.

    SvarSlet