mandag den 26. september 2011

Kagefestival

Igår var vi til kagefestival.
Jeg lover jer det var bare så fantastisk.
Jeg havde selvfølgelig glemt mit kamera, så derfor dette Mobile indlæg, for det var hvad jeg jo så kunne få af billeder.
Vejret var fantastisk.
Og ja der var "kun" 28 forskellige kager.
Det var helt vildt, og jeg er bare så glad for at have prøvet dette. Det var det sidste kage bord fra Misses hånd, for hun har opsagt hendes forpagterskab på Vras station. Sikke en skam, for det var virkelig noget alle burde have oplevet.






















- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Nøj det ser lækkert ud!!

    det må have været et mecca for kage elskere:O)

    SvarSlet
  2. Kreative RainbowMe
    Det var virkelig bareså lækkert, og jeg er så ked af at jeg ikke havde mit kamera med, for det er syn at sådan en fantastisk dag ikke blev foreviget bedre fra min side.

    SvarSlet
  3. Uhm kageelskeren mig ville ha elsket det! Mon der er sådan noget i Kolding?? :P

    SvarSlet