søndag den 4. september 2011

Så er jeg tilbage...

Efter et meget veloverstået kirkelig velsignelse. Og en fantastisk ferie.

Så nu skal i udsættes for en ordenligt gang billede spam.
Dette taler for sig selv.


Vi har været ufatteligt heldige med vejret. Dagen før vores store dag, regnede det uafbrudt, så mine gummistøvler kom bag i fotografens bil, og det var også kært komment, da det sted vi havde valgt til billeder var noget sumper.
Jeg synes bare at dette billede er så godt. Og så passer støvlerne jo til det hele, eller i hvert fald til blomsterne.

Til alle kage elskere, denne kage var FANTASTISK, den var med en bund af brownies, hvor der til at give den noget knas, var pinuts oven på. Midten af kagen bestod af en kerne af lime, og udenom, var der hvid chokolademousse.
Vi har heldigvis toppen i fryseren, og jeg glæder mig allerrede til om et år igen at skulle spise et stykke af den.

Min søster holdt en meget rørende tale, og den gav både tåre under og efter. Og så havde jeg aldrig set dette komme, at hun skulle holde tale.
Jeg må bare konkludere at jeg er et meget lykkelig og heldig menneske. Med fantastisk familie og venner.

Inden dansen, fik vi en bosnus gave fra vores forældre. De smukkeste luftballonger, som blev sendt afsted. Det var virkelig smukt, og endnu et fantastisk billede fra en helt fantastisk og uforglemmelig dag.

6 kommentarer:

  1. Tillykke Josefine:) Det ser ud til at ha' været en dejlig dag, og hvor er det bare nogle gode billeder. Jeg kan rigtig godt li' at de virker så dejligt naturlige:)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke! Hvor er det bare skønne billeder. Er helt vild med det hvor jeres skønne dreng løber hen til jer. :-) Tillykke igen!

    SvarSlet
  3. Tak skal i have alle 3
    Ham der har taget billederne, har virkelig fået det rigtige frem, så det er heltnatueligt.
    Alt føltes også helt rigtigt den dag.
    Vi er så glade for den fantastiske dag, og alle de gode minder.

    SvarSlet
  4. Hej Josefine!
    Skønne skønne billeder! Og ja, din søster holdt den mest fantastiske tale - det og så Thors gave til jer, var helt klart højdepunkterne den aften og med at til gøre det hele endnu mere fantastisk.
    Skønt vi måtte være med!!
    Kram Mette

    SvarSlet
  5. Mette, jeg er helt enig med dig, mine søskende var/er fantastiske.
    Jeg er bare glad for at i ville være med.

    SvarSlet