fredag den 16. september 2011

Værtindegave

Hjemmelavet Müsli, præcis hvordan jeg lavede det, det var rigtig meget på slump, men skal nok forsøge at lave en opskrift, for det smager himmelsk.
Og så ser det jo bare fantastisk ud i cellofan pose, og som prikken over I'et, lige en mærkat fra dansukker.

Saltede mandler efter denne fantastiske opskrift.

Ja og så et glas marmelade, det blev da bare den fineste gave, og det er jo i mine øjne et rigtig godt bud på helt hjemmegjort, smuk, værtindegaver.
Jeg har skrevet om disse etiketter før, tjek lige siden ud.

2 kommentarer:

  1. Hvor fint det hele, glæder mig til at smage marmeladen :) Hvor har du fået cellofan poser henne, det er da en super ide til mandlerne og müslien! Uhm , får lyst til saltmandler og müsli nu, var det hjerteforeningen du sagde.... der må jeg lige ind ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Poserne er købt i panduro, og ja jeg brugte hjerteforeningens opskrift, sådan ca. Tænkte at det nok var en af de sundere udgaver.
    Jeg har altså næsten 20 poser, så du kan bare få et par stykker til at starte med.

    SvarSlet